המילה האחרונה בתחום משטחי המטבח

בשנתיים האחרונות, ולאחר חיפושים ובירורים רבים ברחבי העולם החלטנו להביא אליכם את המשטחים המדהימים של חברת אטלס האיטלקית.

אז מה קרה שאחרי יותר מ-30 שנה שאנחנו מתעסקים בחומרים טבעיים בלבד, איך החלטנו להביא את משטחי הגרניט פורצלן, ולמה דווקא של חברת אטלס?

בשנים האחרונות יש ביקוש לחומרים חדשים, מעניינים ומיוחדים למשטחי מטבח ואמבטיה Vנותנים את הטון העיצובי של החדר.

אם בעבר היה ביקוש למשטחי מטבח חלקים, וללא טקסטורה, היום אנחנו ממש מרגישים את הביקוש בייחוד בקרב האדריכלים והמעצבים למשטח מעניין ומיוחד שיבדל וממש ייתן אמירה עיצובית.

כבר כמה שנים שבארץ משתמשים בגרניט פורצלן למטבחים ואמבטיות, והרגשנו את הביקוש ההולך ועולה למוצר, אז אחרי חיפושים ושיטוטים רבים ברחבי העולם מצאנו את משטחי הגרניט פורצלן הטובים והמושלמים ביותר- משטחי הגרניט פורצלן של חברת אטלס.

חברת אטלס האיטלקית היא בין החברות הגדולות והמובילות לכל תחום הפורצלן. גם בקרב האדריכלים והמעצבים בארץ רבים כבר יודעים ומכירים את הטיב והאיכות של מוצרי אטלס. כמובן שכמו מיד אנחנו אוהבים להביא את הטוב ביותר, גם כאן בחרנו באופציה הטובה ביותר מכל האפשרויות הקיימות.

מה כל כך מיוחד ומבדל את המשטחים של אטלס על פני האפשרויות האחרות?

המשטחים הם מוצר פרמיום, בעלי הדפסים מרהיבים- לפעמים קשה להבחין שהם רק הדפסים ולא החומר הטבעי, מגיעים במגוון עיבודים שיכולים להתאים לכל סגנון עיצובי שתבחרו, בעלי מוצקות גבוהה, אינרציה טרמית ועמידות צבע גבוהה במיוחד.

אז איך תוכלו להשתמש בהם?

כמו שאמרנו הלוחות מתאימים למשטחי מטבח ואמבטיה, עיצוב רהיטים בשילוב חומרים כמו עץ, ברזל, פליז ועוד, יחידות עם כיור מובנה, חיפויי קירות או דלפקים מרהיבים.

חברת אטלס זיהתה את הטרנדים החמים אצל האדריכלים והמעצבים המובילים מכל העולם ויצרה לוחות מרהיבים במיוחד, את הלוחות תוכלו לראות כאן או אצלנו בגדול.


איך בוחרים דגם?

כמו תמיד אתם יכולים להגיע אלינו לבחור בדיוק את הלוח שתרצו אלכם לפרויקט, ואיש השיש שלכם יחתוך ויתקין את הדגם בפרויקט.

מה לגבי האחריות?

תוכלו לקרוא כאן את כל המידע הרלוונטי.

ואיך תוכלו לקבל פרטים נוספים או לראות את הדגמים? אשמח להזמין אתכם אלינו לסיור מקצועי אישי ומפנק באחד הסניפים שלנו, או להגיע אליכם למשרד לראות את מגוון הדוגמאות. כתבו לי כאן ונתאם.