הכר את החומר- פאטגוניה


פאטגוניה- קווארץ טבעי- אחד מהחומרים המיוחדים, יפים ומרשימים הקיימים בעולם. הפאטגוניה מאופיינית בטקסטורה ייחודית- שאינה מאופיינת בשום חומר אחר בעולם, חוזק- כיאה לקווארץ טבעי, ומספר גוונים וצבעים. כדאי לשים לב לצורות השונות המופיעות בלוח, לגווני הזהב המרשימים ולשילוב בין הלבן, השקוף, האפור והחום- כל זאת הודות למינרליים המרכיבים את האבן הטבעית הזו. הפאטגוניה מגיעה מאזור ברזיל, שם התנאים הגאולוגיים הייחודיים יוצרים לנו חומרים ייחודיים ומרשימים במיוחד, בשנים האחרונות, מיטב האדריכלים והמעצבים הטובים ברחבי העולם גילו את הקווארץ המדהים הזה, והם נהנים לשלב אותו בפרויקטים שלהם.


תמונה מכאן

יש הבדל משמעותי בין בלוק לבלוק- ככה שכל פאטגוניה נראית שונה לחלוטין- מה שבמיוחד מייחד את הלוחות ונותן לפרויקט אופי ייחודי. יתרון נוסף לפטגוניה זה החוזק והעמידות שלה, שטובים לכל יישום באשר הוא, ובמיוחד עמידים למשטחי מטבח וחיפויי קירות. השימושים שניתן לעשות עם הלוחות האלו: כמו שכבר כתבתי- משטחי מטבח- לעצב מטבח מיוחד ומרשים, אפילו על האי- עם או בלי רגל יורדת- שיכולה להוסיף אלמנט יפה, רהיטים כמו שולחן אוכל/ שולחן סלון, שידות וכו'... וכמובן חיפויי קיר- חללים רטובים או אפילו כקיר כח בחדר מרכזי ייתן אלמנט מרהיב במיוחד.

תמונה מכאן

תמונה מכאן

אז אם ברצונכם לראות את הפלא המרהיב הזה- לוחות הפאטגוניה- מוזמנים ליצור אתי קשר ונחשוב ביחד איך לשלב את האבן אצלכם בפרויקט!

חוץ מזה שהכנת לכם לוח השראה לחומר תוכלו להכנס לכאן ולראות הכל.