מגמות טרנדים וחידושים לשנת 2021 בתחום השיש והאבן

ואוו, איזו שנה הזויה הייתה 2020- מקווה רק שתעבור כבר ותלך מפה-מי היה מאמין?

העולם משתנה בקצב מסחרחר ובאמת אי אפשר לחזור מה הולך לקרות, אך המזל שלנו הוא שעולם הבניה לא עצר, ועדיין אפשר לעצב וליצור פרויקטים יפהפיים!

מה נראה לקראת 2021, מה יישאר אתנו, ומה כבר לא?

1- עיבודים מיוחדים-

אין ספק שכבר מזמן האדריכלים והמעצבים מחפשים את החומרים היפים והמיוחדים ביותר, וגם שיהיו בעיבודים המיוחדים ביותר- אם זה מט/ מחוספס/ מוברש/ סרוק ועוד... אנחנו משתדלים להביא את השיש/ הגרניט והאבן במגוון רחב של עיבודים. היופי והשוני בין כל חומר שהוא מגיע בעיבוד שונה הוא פשוט מדהים ומייחד את הבחירה עצמה.

2- צבע, צבע, צבע-

אז הבנו כבר שהחיים הם לא רק אפור שחור ולבן, אלא יש הרבה- אבל באמת הרבה בין לבין. דאגנו לכם למלא לוחות שיש וגרניט צבעוניים ומיוחדים שבעזרתם תוכלו להוסיף צבע מעניין לפרויקטים שלכם. תוכלו לראות כאן את המגוון הרחב.

3- הטרצו עוד כאן-

אבל לאו דווקא הטרצו שאתם מכירים, אלא דווקא טבעיים מעניינים בעלי חזות דומה. למשל הגרניט המהמם שבתמונה, או אלו למשל:

 

4- BLACK IS THE NEW BLACK-

כבר כולנו יודעים שהשחור הוא כאן כדי להישאר. חללים שלמים מעוצבים בשחור, וכמובן גם בתחום שלנו- אם זה ריצופי אבן שחורה- הן לפנים והן לחוץ, משטחים שחורים, חדרי אמבטיות מחופים אבן שחורה ועוד- הביקוש לשחור רק עולה.

5- טבעי זה הכי (ברור)-

מזמן כבר המעצבים והאדריכלים (לפעמים גם הלקוחות) הבינו שהאופציה הראשונה בבחירת החומרים היא לבחור בטבעי, ורק אח"כ אם לא מסתדר מסיבה כלשהי לעבור לחומר סינטטי, אבל מגמת הטבעיות שכמובן משדרגת פלאים את הפרויקט ממשיכה אתנו (בעיני זאת מגמה על זמנית), ובעולם שבו המבחר הטבעי הוא ככ גדול- לפעמים זה כל מה שצריך.

אשמח לשמוע מה דעתכם? ומה בעיניכם הוא הטרנד המנצח, אבל הכי חשוב- שתהיה לנו שנה טובה !