פרויקטים ייחודיים מרחבי העולם

הרבה פעמים, כשמגיע אלינו חומר מיוחד- של גרניט/ קווארץ או שיש... אני מאוד אוהבת  לחפש ברחבי הרשת, ולראות פרויקטים המשלבים את אותו החומר.

לפעמים כשרואים את החומר ממבט אחד- וכשרואים את האבן בפרויקט- תמיד מקבלים מבט שונה והשראה.

מה שכן, תמיד בפרויקט המוגמר ניתן לראות כמה החומר הטבעי הוא המרשים והמיוחד ביותר- ונותן את האופי המיוחד וה"תוספת" המושלמת לפרויקט.

אדריכלים ומעצבי פנים אמנם יודעים לדמיין ולראות את התוצאה הסופית - איך ייראה החומר בפרויקט' אבל לפעמים גם טוב לקבל השראה, וכמו כן, לשתף ולהראות ללקוחות שאינם יודעם לראות מה ייצא בסופו של דבר...

אז הנה כמה דברים יפים שמצאתי ברשת, וכל החומרים- תוכלו למצוא אצלנו, והרבה יותר:

קווארץ טבעי מסוג סופר וייט שלנו. בעיני- אחד החומרים המהממים ביותר. קיים גם במלוטש וגם במוברש. עננים אפרפרים יפים על רקע בהיר. אנו משתמשים הרבה בלוחות הסופר וייט- ואף בחרנו לשים את הסופר וייט כמשטח אצלנו בסניף במושב אורה- אם יוצא לכם להגיע תציצו. התמונה מכאן.

שיש אלסקה גרין- אחד המהממים והיפים ביותר. אצלנו קיים בלוחות 2 ס"מ שאיתם תוכלו לעשות המון שימושים- לא כל כך מתאים למטבח אבל לאמבטיה, חדרים רטובים, דלפקים, חיפויים, ועוד ועוד... התמונה מכאן

ואיך אפשר בלי האמרלד המושלם שלנו? לוחות הקווראץ הטבעי- אמרלד בלו גרין - שאין מישהו שמסתובב אצלנו במגרש ולא נדהם מיופיו. זהו חומר חזק ביותר- ממש תכשיט בפרויקט. התמונה מכאן.

בלוודר- לוחות מטורפים ביופיים, המשלבים כמה צבעים- שחור, אפור, לבן וחום זהבהב, שפשוט מתאימים ומשדרגים כל מטבח או חדר קיים. הלוחות גם הם קיימים בעיבוד מלוטש ומוברש, ותוכלו לבחור אותם אצלנו. התמונה מכאן.

אז לסיכום, אלו רק כמה דוגמאות מתוך כל כך הרבה תמונות מרשימות של חומרים יפים ומיוחדים שאותם תוכלו לשלב אצלכם בפרויקט.

אין ספק שהשימוש בשיש והאבן הטבעית נותן טון ואופי ייחודי ומבטא את האמירה האישית שלכם כמעצבים ואדריכלים. 

אז למה אתם מחכים? כתבו לי בבקשה ואשמח לתאם פגישה ולהראות לכם את כל החומרים שלנו.